Gelukkig blijft Dunas lekker groeien. Middels het WSDH-kangoeroeproject, via scholen maar ook via onze eigen leden! Afgelopen weken zijn er 4 nieuwe aanmeldingen binnen gekomen, we stellen ze graag aan jullie voor:

Allereerst is Mirthe (het zusje van Jelle uit de D1) mee gaan trainen op het veld bij de D4. Al snel had ze ook de smaak te pakken en inmiddels is ze een fijne aanvulling voor dit team.

Niet lang daarna kregen we een aanmelding van Nikki, die ook op zoek was naar een gezellige sport. Ook zij heeft in de D4 haar draai gevonden en het team weer mooi in balans gebracht. De D4 is nu weer compleet, trainen hard, maar ook met veel plezier. De trainers zijn blij met een wat groter aantal op de trainingen. Wie weet pakt de D4 weer een kampioenschap in de zaal?

Zonder dat we het eigenlijk allemaal wisten was Mylene (het zusje van Cecile en Lorena C1) weer op het veld te vinden. Gezellig met de meiden van de D1 heeft ze heel wat keren meegetraind. Afgelopen zaterdag was ze weer te zien binnen de lijnen van de wedstrijd. En ook zij heeft haar draai (weer) gevonden bij Dunas. Leuk Mylene, welkom terug!

Bij de D2 heeft Cato (een vriendinnetje van Lena) eens goed geproefd aan wat korfballen is. Toen de zaal periode begon heeft ze haar 1e wedstrijd gespeeld en daarna was ze overtuigd! Korfbal is haar nieuwe sport! Welkom Cato.

Vier meiden in de D-teams erbij, hartstikke goed natuurlijk. Wie weet heeft Dean (broertje van Kiara C1) eerdaags ook een goed gevoel bij korfballen en komt hij bij de club. Tot die tijd blijft hij lekker meetrainen bij de D1.

Bij de E-teams helaas nog geen nieuwe krachten, maar wie weet komt daar snel verandering in.

Bij de F2 zijn er wel aanvullingen… deze ploeg is zelfs eigenlijk al verdubbeld. Aan het begin van het veldseizoen is Ellie (de dochter van Michael en Rachel, oud-Futuraleden) lekker komen korfballen. Die voelt zich al helemaal thuis. Ook Meadow heeft de stap van kangoeroe naar korfballer gemaakt. En sinds kort traint Quinn daar ook lekker mee en ook zijn inschrijfformulier is onderweg! Hiermee komt de F2 al op 10 kinderen.

Bij de kangoeroes hebben we nieuwe gezichten gezien bij het ophalen van hun medaille na de kangoeroe scholen-sportdag. Filemon en Olan zijn daarna nog 3x geweest en hebben al veel plezier bij de trainingen. Wie weet worden ze ook snel lid.

Leuk zoveel nieuwe gezichten, en natuurlijk ontzettend belangrijk voor Dunas! Neem gerust een vriendje/vriendinnetje, neefje/nichtje, buurjongen/-meisje of klasgenootje mee naar de trainingen. Zo kunnen we blijven groeien. En het is gezellig!

Op zaterdag 26 februari van 10.00 – 11.00 uur organiseren we een speciale vriendjes en vriendinnetjes training voor alle F en E kinderen, ieder vriendje en vriendinnetje is dan welkom. Houd de website en team-app in de gaten, we gaan ook mooie prijsjes uitdelen voor ieder vriendje of vriendinnetje wat daarna wil lid worden.