Wat een geweldige prestatie hebben de kinderen van Dunas geleverd onder de bezielende leiding van El.

We hebben de tussenstanden van de aantallen loten op de voet kunnen volgen op de website met de stimulerende aanmoedigingen van El, zodat alle kinderen hun stinkende best bleven doen. Dit heeft geleid tot het geweldige totaal bedrag van € 4.693,44. Waaaaauw echt een waanzinnig hoog bedrag. Kinderen (met eervolle vermeldingen voor de top 3 verkopers Puck, Benthe en Alana), El en alle anderen die hier een steentje aan bijgedragen hebben, een diepe buiging voor jullie allemaal!!

Waar 2 kleine clubs groot in kunnen zijn en waar een grote club nog groter in kan zijn! Tijdens fusiebesprekingen is gesproken over 1+1=3. Met deze GCA actie is absoluut bewezen dat wij daartoe in staat zijn.

Ik heb stiekem op de websites van de andere Haagse korfbalclubs gekeken en wij hebben ze allemaal dik verslagen!

Een vet applaus van een zeer trots Dunas lid