De gemeente Den Haag geeft Haagse vrijwilligers jaarlijks een aantal credits. Hiermee kan je één of meer cadeautjes bestellen in de webwinkel (Pluimen) van Den Haag Doet.

Hiermee bedankt de gemeente Den Haag je voor je inzet. Zo kun je bijvoorbeeld de Pluimen (credits) inwisselen voor een bon van de Rituals, Dille en Kamille, korting op een hotelovernachting of een andere winkel of activiteit.

Ben je al 3 maanden of langer actief als vrijwilliger voor Dunas of een andere instelling in Den Haag? Dan kun je je registreren om in aanmerking te komen voor een cadeau (Pluim).

Het enige wat je hoeft te doen is naar vrijwilligers.denhaagwaardeert.nl te gaan en je aan te melden. Als je aanmelding is goedgekeurd ontvang je via de post de Pluimen cadeaukaart.
Het telefoonnummer van Dunas wat je in kunt voeren is: 070-213 06 39.

Ieder jaar kun je, als je vrijwilliger bent, weer een cadeautje aanvragen.

Als je je cadeautje van 2021 nog wilt, dien de aanvraag dan in voor 31 december