Dunas heeft er een nieuwe club bij! De Club van 50. Dat is geen club voor ouderen, maar een groep leden, oud-leden en andere betrokkenen die jaarlijks € 50,- inleggen om Dunas extra te steunen. Met elkaar bepalen de Club van 50 leden het bestedingsdoel. Word jij ook lid?

De Club van 50 bestaat uit leden, oud-leden en andere betrokkenen bij Dunas die de vereniging een warm hart toedragen en op vrijwillige basis de vereniging financieel ondersteunen met een bijdrage van €50,- per jaar. Met deze club creëren we meer betrokkenheid bij de vereniging en een extra omzetstroom voor Dunas. De commissie bedenkt samen met de leden wat het bestedingsdoel wordt.

Ton van Es, Henny Verduyn Lunel en Bart Taal hebben de club onlangs opgericht en starten nu met het werven van leden. Het komende jaar houden we je op de hoogte van de groei van de club en van de gekozen bestedingsdoelen.

Lid worden

Iedereen die 18 jaar of ouder is kan lid worden van de Club van 50. Je kunt speler zijn of familie van een spelend (jeugd-)lid, wellicht ben je oud-lid of sponsor. Iedereen die de club een warm hart toedraagt is welkom.

Lees meer over de Club van 50 en meld je via de website direct aan!