Deze week begon in de wedstrijdsport de competitie en gelukkig gingen alle geplande wedstrijden door, in tegenstelling tot de breedtesport waar bij ons van de 18 geplande wedstrijden er 7 werden afgelast. COVID is dus nog niet voorbij.

Onze selectie begon zaterdag met een uitwedstrijd en miste dus de steun van het thuispubliek. Vandaar deze oproep om toch als supporter zeker de thuiswedstrijd van Dunas 1 te bezoeken. Uiteraard dienen de Corona maatregelen daarbij in acht te worden genomen. Houd 1,5 meter afstand van elkaar op de tribunes en verdeel je over de linker en rechtertribune. Draag tijdens het lopen een mondkapjes en natuurlijk voor iedereen van 18 jaar en ouder is een Corona Toegangsbewijs noodzakelijk. Alleen zo kunnen we elkaar blijven ontmoeten en onze selectie vleugels geven.

Wanneer Dunas op de eerste of 2de plaats eindigt, dan komen er kruisfinales om te strijden voor promotie. Eindigen ze op de 4 de plaats, dan zullen ze een beslissingswedstrijd moeten spelen om niet te degraderen naar de 3de klasse.

De volgende thuiswedstrijden staan op het programma:

• Zaterdag 12 februari 17:30 Dunas 1 - Vriendenschaar 1
  • Zaterdag 19 februari 17:35 Dunas 1 - Viking 1
  • Zaterdag 26 maart 16:20 Dunas 1 - Luno 1

Na afloop van de wedstrijden is er dan natuurlijk gelegenheid om na te praten in sportcafé Zuidhaghe.