Een poosje geleden stelden we vier nieuwe meiden aan jullie voor. Nu hebben we inmiddels weer vier nieuwe jongens erbij. Dat is top, zo blijven we in balans!

Dean (de broer van Kiara uit de C1) trainde al lang mee en weet nu zeker dat hij korfballen leuker vindt dan alle andere sporten die hij heeft geprobeerd. Bij de D2 is hij een mooie aanvulling en onlangs heeft hij daar ook zijn eerste wedstrijd gepeeld. Lekker Dean!

Bij de F2 is het aantal inmiddels zowat verdubbeld en Quinn is de nummer 9 van dit team. Hij vindt de wedstrijden nog wel erg spannend, maar op de trainingen spat het plezier er al van af. Elke week een beetje proberen, dan komt het wel hoor. Welkom Quinn!

Bij de kangoeroes zijn al een poosje wat nieuwe gezichtjes te zien. Olan is inmiddels ook echt lid geworden en is super blij met het echte Dunas shirt. Gezellig dat je bij ons komt spelen, Olan!

Nog een kangoeroe die wel lid gaat worden is Filemon, de grote vriend van David. Filemon heeft afgelopen zaterdag zelfs meegedaan met het kangoeroewedstrijdje, dus als dat geen topper is! Veel plezier bij Dunas, Filemon!

Zo druppelen er toch weer wat nieuwe kids binnen. Soms via eigen leden en soms via een school of de BSO. We blijven actief op zoek naar leden en uiteraard is iedereen welkom om eens mee te doen bij één van de jeugdteams. Helpen jullie mee? Neem op zaterdag 26 februari al je vriendjes mee naar de vriendjestraining van Dunas (voor F- en E- leeftijd van 10.00 tot 11.00 uur in Zuidhaghe).