Na twee weken zonder wedstrijd, was het voor Dunas F1 tijd voor de wedstrijd tegen Dijkvogels F1. Bij de uitwedstrijd in december was de F1 een beetje slaperig, waardoor Dijkvogels het niet zo lastig had tegen ons en veel scoorde. Tijd voor revanche!

En dat de F1 plezier kan hebben én goed kan korfballen, hebben ze laten zien! Saar liep goed vrij rondom de korf, waardoor ze vaak vrij kwam van haar tegenstander en mooie kansen had. Uiteraard scoorde ze er daar ook weer een paar van! Juliette was top aan het verdedigen. Toen Dijkvogels een superspeler in het veld had, was het Juliette die van tegenstander naar tegenstander rende om iedereen te verdedigen. Dat hadden we nodig! Imre heeft laten zien dat zij het vrijlopen zoals we het oefenen op de training steeds beter door krijgt. Doordat zij zo goed vrijliep, is de bal vaak via Imre van de ene kant van het veld naar de andere kant van het veld gekomen. Onmisbaar! Kathleen was wederom onze stille kracht. Soms is ze even onzichtbaar in het veld, maar vervolgens kan ze helemaal vrij staan en vaak is ze dan ook trefzeker als ze schiet. Mede daardoor hebben we weer een mooi aantal doelpunten gemaakt! Ardil gaat steeds beter naar de bal kijken terwijl hij verdedigt, waardoor hij veel ballen heeft onderschept. Zo hebben wij veel kunnen aanvallen, top! En tot slot Gijs, die bij veel doelpunten de aangever was. Hij heeft vaak gedurfd om een bal over de tegenstander heen te gooien en gooide ‘m dan ook perfect aan bij zijn medespelers. Heel belangrijk zo’n goede aangeef!

Kortom, alleen maar toppers in de F1. Op een uitslag van 16-6 mogen we trots zijn! Komende weekenden spelen we tegen KCR en Die Haghe, waar we nog niet eerder tegen hebben gespeeld. Zij hebben ook veel wedstrijden gewonnen, dus dat wordt een mooie uitdaging!