In de middag van een zonovergoten zaterdag speelde de D3 in de Sportcampus in het Zuiderpark. De tribunes zaten gezellig vol en we begonnen de wedstrijd met goede moed. Jammer genoeg waren de eerste paar doelpunten niet voor ons, het was al snel 5-0. Gelukkig hadden we Jesper als troef. Hij schoot een prachtige afstandsschot raak wat 5-1 maakte.
Jesper had er al een wedstrijd op zitten, maar daar zagen we niet veel van. Al snel scoorde hij nog een doelpunt en werd het 5-2. Helaas vond de tegenpartij ook dat ze er een paar in moesten gooien. Met een prachtige aanval en vrij in de ruimte staande Roos kwamen we op een stand van 7-3. Beau schiet van dichtbij raak, 7-4. Daarna maakt Beau 7-5, alleen op het score bord is het al 9-5. Benthe wil niet achterblijven en maakt 9-6 en hoppa nog één en we staan weer op 11-7.
We missen bewust een paar van de tegenpartij en we weten niet precies hoe de stand is, het leek dat het bord wat sneller ging dan dat er daadwerkelijk ballen door de korf gingen.
Jesper en Bethe schieten nog eens goed raak 12-9. (Ik dacht 10-9).
Maar goed, we gaan zien wat de echte score was, hopelijk heeft de scheidsrechter het goed bijgehouden.

De tweede helft was lekker pittig en fel, als we de 1e helft ook zo hadden gespeeld hadden we ze zeker kunnen inmaken.

Invallers; Thijs, Kyra en Jesper, super bedankt! Zonder jullie konden we geen wedstrijd spelen!