Na de lastige wedstrijd tegen KCR, was het tijd voor de wedstrijd tegen Die Haghe F1. Ook tegen dit team hadden we in de zaal nog niet gespeeld vanwege corona, maar we kenden dit team nog van het veld. Waar we de eerste veldwedstrijd compleet werden overrompeld door het snelle spel van Die Haghe, verloren we de tweede veldwedstrijd nog maar nipt.

Vol energie en met veel plezier startte de F1 aan de wedstrijd. Er werd onwijs goed verdedigd, wat ervoor zorgde dat Die Haghe moeilijk tot aanvallen kwam. Iedereen stond goed tussen de bal en de tegenstander en bleef vlakbij de tegenstander. Hierdoor hebben we echt heel veel ballen onderschept! Ook aanvallend zat de vaart er in. Er wordt steeds beter vrijgelopen, waarbij iedereen vaak in beweging is. Soms is het nog wel even lastig om dan ook echt vrij van je tegenstander te komen, maar ook dat gaat steeds beter. Waar Die Haghe ons in de eerste veldwedstrijd overrompelde, was het dit keer Dunas die dit deed. Na een kwartier stond het al 0-4! In het tweede kwartier leek het weer wat spannender te worden, want Die Haghe wist twee keer te scoren en Dunas scoorde in dit kwart niet. Een ruststand van 2-4. In de rust herhaalden we wat we het eerste kwart zo goed deden en dat zat duidelijk nog in het hoofd van onze F1-ers toen ze weer begonnen. Door twee doelpunten te maken zorgden we voor een ruimere voorsprong! Het laatste kwart was Dunas al helemaal op dreef, want toen werden er zelfs nog vier doelpunten gescoord. Die Haghe scoorde nog twee keer. Uitslag: 4-10!

Voor zowel het publiek op de tribune als de coaches langs de zijlijn was het een onwijs leuke wedstrijd om te zien. Alle F1-ers deden ontzettend hun best en hadden samen zoveel plezier. Volgende week spelen we voor het laatst een wedstrijd met Gijs, want hij gaat naar Drenthe verhuizen. Dat betekent dat we extra veel plezier gaan maken!