Er waren eens… Twee beste schutters van Dunas: Dyon Verduyn Lunel en Sjoerd de Ronde. Dit is alweer twee jaar geleden, midden in het corona-tijdperk. Daardoor is het tijd voor revanche; op de kampioenen van toen, maar zeker ook op die gekke tijd die wij hopelijk voor nu en altijd achter ons hebben gelaten. Het schutterstoernooi zal plaatsvinden op Hemelvaartsdag, donderdag 26 mei.
Een activiteitendag voor alle leeftijden, maar omdat de club nu zoveel leden heeft, zal het tijdschema voor het toernooi er als volgt uitzien (gebaseerd op het team waarin je speelt of bij geen lid zijnde op leeftijd):

9.30 – 10.45 uur: E, F (uiterlijk 9.15 uur aanwezig)
11.00 – 12.30 uur: C, D (uiterlijk 10.30 uur aanwezig)
13.00 – einde: A, B en senioren (uiterlijk 12.30 uur aanwezig)

In de categorie E en F wordt er individueel gespeeld, in de categorie D en hoger dien je je in tweetallen op te geven. De kosten per persoon bedragen €2,50 en moeten contant op de dag zelf worden betaald.

Aanmelden kan tot 15 mei. Je meldt je aan door te mailen naar activiteiten@dunas-korfbal.nl onder vermelding van je voor- en achternaam (bij de tweetallen direct als duo opgeven) + team.

Daarnaast zal er voor de kinderen die niet meedoen, of al klaar zijn, een springkussen worden geregeld en gedurende de middag zal de BBQ ontstoken worden voor een lekker sateetje. Zorgt iemand dat de zon die dag schijnt? Tot dan!