Met een kater was onze A1 teruggekomen van de uitwedstrijd in september vorig jaar. Dunas was in de eerste helft heer en meester. Met nog 22 minuten te gaan stond Dunas met 5-11 voor. Toch ging het toen vreselijk mis en Dunas verloor met 15-12. In 22 minuten had Dunas nog maar één keer gescoord. Zo’n wedstrijd wil je niet meer meemaken.

Zaterdag 13 mei was HKV vanaf het begin van de wedstrijd bij de les. Zij scoorden als eerste en Joy scoorde de gelijkmaker. HKV scoorde er twee, Quinten T. scoorde 2-3. Opnieuw scoorde HKV, maar Annabel, Olivier en Quinten T. bogen de achterstand om naar een 5-4 voorsprong. HKV kwam weer langszij, maar Quinten B en Annabel waren effectief met hun schoten: 7-5. Aan het eind van de eerste helft wist HKV kort achter elkaar drie keer te scoren en dus werd de ruststand 7-8.

In de tweede helft werd het spel van beide kanten slordiger, al bleef HKV de bovenliggende partij. Olivier, Joy en Annabel wisten nog wel te scoren, maar omdat HKV wel zes keer scoorde, werd de eindstand 10-14. En toch had je ook deze keer het gevoel dat die partij best gewonnen had kunnen worden door Dunas. De inzet was er wel, de zuiverheid in schieten en passen ontbrak een beetje.