Nog 2 weken en de competitie is voorbij. We zijn blij dat we mogelijk een aantal teams in het zonnetje kunnen zetten.

Dunas 4

Allereerst Dunas 4. Zij gaan ongeslagen aan kop en het kampioenschap is nog maar een formaliteit, Maar uiteraard wil dit team ongeslagen blijven. Komende zaterdag spelen ze tegen de nummer twee en die willen dat uiteraard voorkomen. Het zal een boeiende wedstrijd worden om 14.00 uur bij Dunas!

Dunas B1

Dan is er de B1. Met drie punten voorsprong op de nummer twee kan het bijna niet meer fout gaan. Komende zaterdag is IJsselvogels de tegenstander en daartegen werd het vorige keer nipt 5-5, dus het kan nog alle kanten op. Zet hem op komende zaterdag.

Dunas C2

De C2 draait een goed veldseizoen. Na vier wedstrijden hebben zij alle acht de wedstrijdpunten. Komende zaterdag om 13.00 uur spelen zij tegen de nummer twee Fortuna. Een goede ploeg waar de eerste wedstrijd met 15-10 van gewonnen werd, met veel doelpunten aan beide zijden, dus dat belooft vuurwerk. Een gelijk spel komende zaterdag betekent dat het kampioenschap binnen is.

Dunas E2

Tot slot heeft de E2 ook alle vier de wedstrijden gewonnen en staat het team fier bovenaan. In die vier wedstrijden hebben ze al 39 doelpunten gemaakt, fantastisch! Het kampioenschap kan ze eigenlijk al niet meer ontgaan, maar uiteraard willen ook zij alles winnen. De laatste wedstrijd op 18 juni thuis maken we er dan ook een echt feestje van!!!