Men zegt wel eens: “Na zaaien komt oogsten”. Daar leek het afgelopen maand wel een beetje op bij Dunas! Er zijn weer vijf kids die zich hebben aangemeld bij de leukste club van Den Haag. We stellen ze graag even aan jullie voor!

Bij de kangoeroes was Casper er al een poosje. Zijn inschrijfformulier is even zoek geweest, maar hij is nu echt lid geworden! Fijn dat je er bent, Casper!

Een iets kleiner formaat kangoeroe, maar even zo gezellig is Loek. Ook hij heeft na twee keer meedoen besloten te blijven. Loek gaat lekker beginnen met spelen bij de kangoeroes en ook zijn mama Petra is weer terug van weggeweest binnen de lijnen. Leuk dat jullie erbij zijn!

Bibi is de laatste aanwinst bij de kangoeroes. Nu het zwemmen onder de knie is, kan ze ook gaan korfballen. Bibi is het zusje van Dani uit de E1, dus zij heeft vast thuis al wat geoefend met gooien en vangen. Go Bibi!

Bij de F was Manouk (het zusje van Jesper uit de D2) al lekker aan het meetrainen. Ook zij heeft inmiddels haar eerste wedstrijdje gespeeld. Goed gedaan hoor, Manouk!

En dan last but not least: Carlijn. Jawel, na heel wat jaartjes langs de lijn bij papa Sandor, staat zij nu net zo fanatiek als haar vader binnen de lijnen. Carlijn is lekker aan het mee ballen in de E3 bij haar vriendje Jaro. Goed zo Carlijn, je bent een topper!

Laat het oogsten gerust nog even doorgaan. Of begin weer alvast met zaaien, want zo blijven we lekker groeien! Neem je vriendjes, buurmeisjes, neefjes, enz. gewoon eens gezellig mee naar het Stokroosveld!