SV Dunas is op zoek naar een nieuwe secretaris. Na een periode van 5 jaar (Futura + Dunas) zal Shirley Uitte de Willige haar functie tijdens de komende ALV neerleggen. Ben jij een goed georganiseerd persoon en lijkt het jou een leuke uitdaging om een bestuursfunctie te vervullen en het secretariaat van de vereniging te runnen, stuur dan een berichtje naar secretaris@dunas-korfbal.nl.
Wat doet de secretaris:
De secretaris maakt deel uit van het dagelijks en algemeen bestuur en is namens het bestuur een mede-aanspreekpunt binnen de vereniging.
De secretaris voert alle voorkomende secretariaat- en daaruit voortvloeiende werkzaamheden van de vereniging uit. Deze bestaan voornamelijk uit:
- het organiseren en verslag maken van de bestuursvergaderingen
- het onderhouden van externe contacten: het verwerken van alle inkomende post, voornamelijk per e-mail
- het bijhouden van de ledenadministratie (uitvoering in Sportlink gebeurt door Elleke Heine)
- het archiveren van voor de vereniging belangrijke documenten
- het voorbereiden en verslag maken van de jaarlijkse ALV
- het aanleveren van het verslag secretaris t.b.v. de jaarlijkse ALV

Naast de periodieke bestuursvergaderingen neemt dit gemiddeld 1-1.5 uur per week in beslag.

Enthousiast en/of wil je meer weten? Mail naar secretaris@dunas-korfbal.nl.