Na in het najaar uit met 17-13 verloren te hebben, maar waarbij Dunas tot vlak voor tijd het gevoel had te kunnen winnen, was het op dinsdag 14 juni tijd voor een sportieve wraak voor onze Dunanezen. Vriendenschaar kon zaterdag 11 juni niet, dus het werd weer een dinsdagavondwedstrijd. Dat was Dunas de vorige keer niet goed bevallen, maar ja, je wilt toch graag een wedstrijdje spelen. Toch maar doen dus.

Beide ploegen startten fanatiek aan de wedstrijd. Verdedigend zat het goed in elkaar, maar het scorend vermogen ontbrak. Net als in de uitwedstrijd ging het gelijk op. De ruststand werd 4-5.

Na rust viel het tempo weg en werd het een soort worstelkorfbal. Het werd 6-8, maar Dunas bleef strijden. Dunas kwam met 9-8 zelfs nog even voor, maar trok uiteindelijk toch aan het kortste eind. De eindstand werd 10-11. Vriendenschaar ging met een overwinning terug naar Bodegraven en Dunas bleef met een kater achter, want die wedstrijd hadden ze evengoed weer kunnen winnen.

Zaterdag 18 juni mogen we uit tegen Reflex. Thuis was het een sensatiepartij die met 22-20 werd gewonnen, we zijn benieuwd.