Het bestuur en de JTC van korfbalvereniging sv Dunas zijn blij te kunnen mededelen dat Richard Mafficioli voor aankomend seizoen is aangesteld als nieuwe trainer voor ons 1e team.

Richard is geen onbekende bij Dunas, zijn dochters spelen bij ons in de jeugd en een aantal jaren geleden heeft Richard het 1e van Dubbel Zes al gecoacht. De afgelopen drie jaar is Richard actief geweest als trainer/coach bij korfbalvereniging Fortuna in Delft en heeft hij mogen meekijken met de korfbaltop van Nederland.

Dunas zelf kijkt ook uit naar de samenwerking met de nieuwe trainer/coach. Naast het coachen zal Richard ook betrokken worden bij het technische beleid en toekomstplan van Dunas om meer en op een andere manier te gaan investeren in de toekomstige spelers van Dunas.

Namens het bestuur en de JTC