Voor de vakantie zijn de teams in de nieuwe samenstellingen van start gegaan en dit kon niet zonder trainers. Wij zijn onwijs trots en blij dat er al 36(!!) enthousiaste trainers zijn gevonden voor komend seizoen. Helaas is het ons nog niet gelukt om voor alle teams (voldoende) trainers te vinden, maar wie weet, kan jij ons helpen!

De B2 heeft al twee enthousiaste trainers, namelijk Pascal en Arthur. Zij zijn echter op zoek naar versterking, want Arthur geeft maar 1x in de week training en Pascal gaat het tweede halfjaar naar het buitenland. Daarom zoeken we twee trainers die bij dit duo willen aansluiten. Je hoeft dus niet elke training/wedstrijd te kunnen, want dat is goed af te stemmen met deze trainers. De B2 is een gezellig en talentvol team met kinderen tussen de 13 en 15 jaar die zowel eerstejaars als tweedejaars B-tjes zijn. Zij trainen 2x per week (dinsdag van 19.30 uur tot 20.30 uur en donderdag van 19.00 uur tot 20.00 uur) en spelen op zaterdag de wedstrijden.

De C3 heeft eveneens al een enthousiaste trainer, namelijk Willem. Hij zou het echter heel fijn vinden om met iemand anders training te geven en te coachen! Je hoeft niet altijd te kunnen, Willem vindt het vooral fijn om iemand naast zich te hebben met wie hij kan sparren. Ook de C3 traint 2x per week (dinsdag van 18.30 uur tot 19.30 uur en vrijdag van 19.00 uur tot 20.00 uur) en speelt op zaterdag de wedstrijden. De C3 is een gedreven en talentvol team dat bestaat uit kinderen van 13 en 12 jaar die allemaal eerstejaars C-tjes zijn.

Helaas hebben we tot dusver nog geen trainers voor de D2 gevonden. Het kan toch niet dat een jeugdteam bij Dunas geen trainers heeft? De D2 traint 2x per week (dinsdag en vrijdag van 17.30 uur tot 18.30 uur) en bestaat uit kinderen tussen de 10 en 12 jaar. De meeste kinderen zijn inmiddels tweedejaars D-tjes en hebben veel plezier in het korfballen. Als trainer van de D2 leer je hen op een speelse manier nog beter korfballen, enthousiasmeer je hen en zorg je dat ze als team samenspelen. Als je alleen training wilt geven of alleen wil coachen, laat dit dan ook weten!

En last but not least, de Kangoeroes. De Kangoeroes hebben al vier enthousiaste trainers, namelijk Celeste, Merel, Leonore en Bram. Wij zijn echter nog op zoek naar volwassen trainers die de Kangoeroetrainingen kunnen coördineren. Dit betekent dat je samen met de vier trainers de training kort voorbespreekt en ervoor zorgt dat iedereen weet wat zijn rol is op het veld. De Kangoeroes trainen op zaterdag van 10.00 uur tot 11.00 uur. De coördinerende rol hoeft niet door één persoon te worden vervuld, want er kan een rouleerschema worden gemaakt. Zo ben je niet iedere zaterdag aan de beurt! Ouders kunnen deze rol ook op zich nemen. Korfbalervaring is geen vereiste, enthousiasme is het belangrijkste!

Ben jij één van de personen die wij zoeken? Dan komen wij heel graag in contact met jou! Ook als je niet 2x in de week training kan geven en op zaterdag kan coachen, maar wel wat voor deze teams wilt betekenen, horen wij graag van je. Je kan bellen of whatsappen met Willem (06-53910550), Monique (06-13050550) of Jamey (06-39183593). Ook als je vragen hebt, kan je bij hen terecht!