Zo aan het einde van het seizoen maken we de balans op. Door de lockdown was het best lastig om te werven op de scholen, maar we hebben alsnog 19 nieuwe leden mogen verwelkomen bij Dunas dit seizoen!

Jelmer Knossen is op 16 juni nog op de Galvanischool langs geweest en zes klassen hebben in de hitte op het veld lekker gekorfbald. In een normaal jaar vragen we Jelmer/Korfbal Kids dit regelmatig te doen voor Dunas, dus hopelijk kunnen we dit in september weer voortzetten! Zonder deze clinics, maar met hulp van eigen leden, de Teamplayers en Tymen Mos (die kleuterclinics heeft gegeven) zijn we toch 19 kinderen rijker. Daar mogen we trots op zijn met z’n allen!

Bijzonder om te noemen is onze laatste aanwinst Feline, de zus van Marijn uit de B1. Feline dacht na 7 jaar: “Laat ik het dan toch eens proberen”. Haar broer is namelijk altijd maar bij Dunas, dus daar is het vast leuk. Na drie keer meetrainen in het gezelligste team was ze verkocht en is zij lid geworden. Leuk Feline!

De afgelopen weken hebben er bij de jongste teams nog wat nieuwe kinderen meegetraind. We hebben al gehoord dat Noah lid gaat worden, hij levert binnenkort zijn inschrijfformulier in. In het nieuwe seizoen zullen we hem aan jullie voorstellen! Hopelijk kunnen we dan nog meer nieuwe leden voorstellen.

Kortom, een hoop nieuwe gezichten bij Dunas het afgelopen seizoen! Laten we ervoor zorgen dat we komend seizoen weer veel nieuwe leden mogen verwelkomen. Met z'n allen kunnen we deze uitdaging wel aan!