Eind vorig seizoen heeft de kantinecommissie bij de teamouders geïnformeerd, hoe men de indeling van het barrooster en de overige diensten heeft ervaren. Met deze informatie hebben we zoveel mogelijk rekening gehouden toen wij het nieuwe barrooster hebben opgesteld.

Bardienst

Één van de wensen was om de indeling zoveel mogelijk vooraf aan de wedstrijd te doen, omdat dan toch ook al door de jeugd verzameld moest worden. Daarnaast was het niet altijd duidelijk hoe het nu zit met de duur van de diensten. De duur van de diensten is afhankelijk van het wedstrijdprogramma.

Over het algemeen duren in de ochtend tot 12 uur de diensten 1 uur en daarna diensten van 1,5 uur voor de teams omdat vanaf de B-jeugd de wedstrijden ook langer duren. Incidenteel moesten we daar iets van afwijken. Zodra alle teamouders bekend zijn gaan we het rooster in Sportlink invoeren, zodat de teamouder het rooster ook in de mail ontvangt en samen met de ouders van het team afspraken kan maken wie een bepaalde dienst voor zijn of haar rekening neemt. Er worden per team 2 ouders* verwacht die voor de bar/of keukenbezetting zorgdragen samen met de opgestelde beheerders.
* Voor de F en E teams geldt dat slechts één ouder wordt verwacht, omdat dit teams van 4 spelers betreft.

Schoonmaak

Voor de schoonmaak op de maandagavond vanaf 18:30 uur worden van de teams eveneens 2 personen per team verwacht samen met de opgestelde beheerders zorgen zij er dan voor dat zowel kleedkamers en als kantine weerschoon is. Dit karwei is wanneer iedereen aanwezig is dan snel geklaard want vele handen maken dan licht werk.

Wij hopen dat iedereen het komend seizoen weer helpt om er weer een gezellig seizoen van te maken.

De roosters voor de komende veldperiode vind je op deze pagina.