We mogen bijna weer!! De komende weken al wat oefenwedstrijden en dan op 10 september de start van de competitie. Ben je lekker gegroeid in de zomervakantie en zit daardoor je Dunas wedstrijdshirt wat te strak, geen probleem. Kom deze omruilen voor een maatje groter op dinsdag 23 augustus 17.30-18.30, zaterdag 27 augustus 09.30-11.00 of dinsdag 30 augustus 17.30-18.30 in de A-kantine.

We hebben een kleine voorraad, dus hopelijk zit de juiste maat ertussen of ruilt iemand net jouw maat om. Anders bestellen we de juiste maat. Tevens hebben we broekjes, rokjes, trainingspakken en hoodies op voorraad om te passen, zodat je de juiste maat besteld in de webshop: https://dunas-korfbal.clubwereld.nl/ (Tip: gezamenlijk bestellen scheelt verzendkosten, dus inventariseer wie nog meer iets nodig heeft of laat het bezorgen in de kantine).

Kun je deze dagen niet, dan kun je altijd op een ander moment een van ons aanspreken. En mocht je besloten hebben om te stoppen bij Dunas, dan kun je je Dunas shirt ook komen inleveren.

Wie weet tot snel!

De Kledingcommissie,