De vrijdagavondmaaltijden, al jaren een succes. Vele leden hebben mogen aanschuiven voor een heerlijke maaltijd tegen een kleine vergoeding. In het hele land merken we het: personeelstekort. Ook de horeca heeft mensen te kort. Zo ook bij Dunas voor de vrijdagavond maaltijden.

De afgelopen jaren leunen we op een steeds kleiner wordend groepje. Toch groeien we jaarlijks als vereniging en zeker bij de jeugd. Ongetwijfeld dat daar ook ouders zijn die misschien een keer willen helpen in de keuken. Of het zelfs aandurven voor een grotere groep de leiding in de keuken te nemen.

Ik zeg altijd maar zo: als je thuis voor 4 personen kan koken, dan vermenigvuldig je het recept met 10 en dan kook je voor 40.

Wil je een keer koken of assisteren bij het koken, omdat je het misschien een te grote groep vindt, meld je aan en je zal zien dat het best meevalt. We zijn echt dringend op zoek naar nieuwe vrijdagavondmaaltijd koks in de dop. Je wordt niet in het diepe gegooid. Er zijn wat “ervaren” koks die je kunnen helpen en je wegwijs maken in de keuken met o.a. de apparatuur. Je staat niet alleen.

Ook afwassers!!!! Niemand kan een excuus hebben om je hier niet voor op te geven. Kom je met regelmaat eten, geef je dan ook een keer op, mede om de vrijdagavond maaltijden te kunnen blijven voortzetten.

We rekenen op eenieder die dit leest.

Groet Eric,
namens Barbara van de vrijdagavondmaaltijdcommissie.