De eerste trainingsweek zit er voor de selectie 1 en A1 op. Heerlijk om weer aan de slag te zijn met een enthousiaste groep die dit seizoen veel met elkaar zullen optrekken. Na de dinsdag- en vrijdag training, stond zaterdag een trainingsdag op het programma.

In de ochtend lekker trainen, gevolgd door een heerlijke lunch met broodjes gezond, knakworst en vers fruit. Via deze weg willen wij Jos en Hetty nogmaals bedanken voor de fourage! In de middag werd er een onderling partijvorm gespeeld om het wedstrijd gevoel weer enigszins terug te krijgen. Zie onze socials voor een korte sfeerimpressie van afgelopen zaterdag.

De komende weken staan er diverse oefenwedstrijden en trainingen op het programma en zullen we met beide teams langzaam de contouren van het spel neer gaan zetten. Dunas 1 begint met een thuiswedstrijd aankomende dinsdag (20.15 uur) tegen Merwede. Uiteraard ben je van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

Richard