Aan het begin van de vakantie werd er een bericht geplaatst met een vacature voor trainers voor de B2, C3, D2 of Kangoeroes.
Helaas zijn er tot op heden nog geen trainers gevonden voor deze teams. Wie helpt ons, en dan voornamelijk deze teams, uit de brand?

B2

We zoeken twee trainers die Arthur en Pascal kunnen komen versterken. Je hoeft niet elke training/wedstrijd te kunnen, want dat is goed af te stemmen met deze trainers.
De B2 is een gezellig en talentvol team met kinderen tussen de 13 en 15 jaar die zowel eerstejaars als tweedejaars B-tjes zijn.

Training: dinsdag 19.30-20.30 uur en donderdag van 19.00-20.00 uur

C3

Trainer Willem zoekt iemand met wie hij samen de C3 wilt doen. Je hoeft niet altijd te kunnen, Willem vindt het vooral fijn om iemand naast zich te hebben met wie hij kan sparren.
De C3 is een gedreven en talentvol team dat bestaat uit kinderen van 12 en 13 jaar die allemaal eerstejaars C-tjes zijn.

Training: dinsdag van 18.30-19.30 uur en vrijdag van 19.00-20.00 uur

D2

De D2 heeft nog steeds geen trainer(s)! Wie wilt deze toppers nog meer enthousiasmeren en beter leren korfballen? Als je alleen training wilt geven of alleen wil coachen, laat dit dan ook weten.
Het team bestaat uit kinderen van tussen de 10 en 12 jaar. De meeste kinderen zijn inmiddels tweedejaars D-tjes en hebben veel plezier in het korfballen.

Training: dinsdag en vrijdag van 17.30-18.30 uur

Kangoeroes

Voor onze allerjongste korfballers, de Kangoeroes, zijn we op zoek naar één of meerdere volwassen personen die de trainingen kan/ kunnen coördineren. Ze hebben namelijk al vier enthousiaste trainers (Celeste, Merel, Leonore en Bram), maar zij moeten nog wel een beetje gestuurd worden. Korfbalervaring is niet vereist! Ouders kunnen deze rol ook op zich nemen, zo kan er dan bijvoorbeeld een roulatieschema worden gemaakt.

Training: zaterdag van 10.00-11.00 uur
Wedstrijd: geen

Ben jij één van de personen die wij zoeken? Dan komen wij heel graag in contact met jou! Ook als je niet 2x in de week training kan geven en op zaterdag kan coachen, maar wel wat voor deze teams wilt betekenen, horen wij graag van je. Je kan bellen of whatsappen met Willem (06-53910550), Monique (06-13050550) of Jamey (06-39183593). Ook als je vragen hebt, kan je bij hen terecht!