Dit seizoen zetten we alle jeugdteams een week in het zonnetje door hen team(s) van de week te maken. Voor komend veldseizoen zijn dit de F- en E-teams. Maar wat betekent het als je team van de week bent? Op zaterdag 17 september en 1 oktober zullen de teams van de week in ieder geval met Dunas 1 oplopen!

Wanneer een team (mogelijk samen met een ander team) het team van de week is, betekent dit dat dit team voor een week in de spotlight staat. Zo komt er een bericht op de website waar het team wordt voorgesteld, zodat de hele vereniging weet wie het team van de week is! Ook mag het team van de week mee oplopen met Dunas 1. Dit betekent dat voorafgaand aan de wedstrijd zowel de spelers van Dunas 1 als de spelers van het team van de week worden voorgesteld. Hoe cool is dat! Vervolgens kan het team van de week Dunas 1 aanmoedigen en in de rust is er nog wat lekkers voor iedereen.

Dit veldseizoen zijn de F- en E-teams aan de beurt. In de week van 12 september zijn de E-teams (E1, E2, E3, E4) de teams van de week en in de week van 26 september zijn dit de F-teams (F1, F2).

(Ouders van) F-jes en E-tjes: noteer het volgende over het oplopen met Dunas 1 in de agenda!

• Voor de E-teams op zaterdag 17 september en voor de F-teams op zaterdag 1 oktober
  • Om 14.30 uur verzamelen bij Dunas en aan Jamey laten weten dat je er bent
  • Om 15.00 uur oplopen met Dunas 1
  • Om 16.15 uur eindigt de wedstrijd van Dunas 1

Wij willen alle (ouders van) de spelers van de E- en F-teams vragen om aan de teamouder door te geven of je bij het oplopen bent, zodat we van tevoren weten wie we kunnen verwachten.

In de zaalperiode komen er weer andere jeugdteams aan de beurt, dus houd de website dan goed in de gaten!

Graag zien wij alle E-tjes op zaterdag 17 september en alle F-jes op zaterdag 1 oktober! Tot dan!