Deze week zijn de E-teams de teams van de week. Naast dat zij deze zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Dunas 1 en Luno 1 mogen oplopen met de spelers van Dunas 1, zetten wij alle spelers ook hier in de spotlight!

Want wie zijn de spelers uit de teams van de week eigenlijk?

Elise, Anna, Livia, Brian en Boaz zijn de spelers van de E1. Elise is een bescheiden meisje, maar weet daarom juist vaak haar tegenstander te verrassen! Iemand die goed kan verdedigen, is Anna. Daarbij kan ze ook goed samenspelen met anderen uit haar team! Livia is super fanatiek. Zo wil ze altijd winnen, fijn zo'n gemotiveerde speler! De grappenmaker van het team is Brian. Ook wint hij door zijn lengte veel duellen! Boaz is de stuiterbal van het team. Hij rent 40 minuten lang door het veld en gaat voor elke bal!

De E2 bestaat uit Amber, Carlijn, Isis, Zoë en Jaro. Amber is een lange, vrolijke meid die je altijd ziet lachen. Ze kan goed schieten en is altijd lief voor haar teamgenoten. Een speelster waar de tegenstanders altijd gek van worden, is Carlijn. Ze kan namelijk goed verdedigen en heel hard rennen! Isis is een kleine, maar super snelle dame. De tegenstanders kunnen haar niet bijhouden en ze onderschept graag de bal! Iemand die altijd hard werkt, is Zoë. Ze kan goed schieten en dat heeft al geresulteerd in een paar mooie doelpunten! Jaro is de sterke jongen uit het team, die van heel ver kan schieten. Ook wil hij graag de bal onderscheppen en daar komt zijn lengte goed bij van pas!

Juliette, Kathleen, Imre en Nick zijn de spelers van de E3. Juliette is een enthousiaste meid die altijd zin heeft om te korfballen. Ze wil graag het beste uit haarzelf halen en dit laat ze ook zien tijdens trainingen en wedstrijden! Even enthousiast is Kathleen. Ook als iets even niet lukt, blijft Kathleen positief naar haar teamgenoten! Imre is een gemotiveerde speelster die graag nieuwe dingen wil leren. Al maakt ze ook graag een praatje op de training! Ook Nick wil graag beter worden en laat dit zien door tijdens wedstrijden en trainingen ontzettend goed zijn best te doen. Daarnaast is hij een hele gezellige jongen om in het team te hebben!

De E4 bestaat uit Ellie, Meadow, Tilda, Lexie, Manouk en Jovanny. Ellie is een vrolijke en lieve meid die altijd met creatieve ideeën voor de training komt. Iemand die altijd zin heeft in korfballen, is Meadow. Met haar is het altijd gezellig en ze luistert goed naar haar trainsters! Tilda is de vrolijke noot binnen het team, want op veel momenten kan je haar zien lachen. Daarbij kan zij met iedereen goed opschieten. Ook Lexie heeft het altijd gezellig met iedereen. Zij doet ook tijdens trainingen en wedstrijden heel goed haar best, wat natuurlijk super is! Een rustige en lieve meid is Manouk. Ook heeft zij altijd leuke verhalen te vertellen, wat maakt dat het heel leuk is om haar in het team te hebben! Jovanny kan het goed met alle meiden van het team vinden. Daarbij is hij tijdens wedstrijden door zijn fanatisme en snelheid niet te missen!

Tot slot zetten we graag ook nog even de trainers van deze teams in de spotlight. Dat zijn namelijk Lisa en Fardau (E1), Sandor en Renzo (E2), Maco en Sam (E3) en Amélie en Emma (E4). Dankzij deze toppers hebben de E-spelers veel plezier en leren zij iedere week meer bij!