Vanaf 24 september loopt weer de Grote Club Actie. Voor Dunas zullen de F, E, D, en C teams die middag proberen zo veel mogelijk loten te verkopen. Zij verzamelen om 16:15 uur in de kantine, rond 17:45 uur is er patat, een snack en drinken voor de verkopers in de kantine.

Vorig jaar heeft onze jeugd enorm haar best gedaan door loten te verkopen en daarmee een bedrag van €4621 opgehaald, waarvoor onze vereniging nieuw materiaal heeft kunnen aanschaffen in de vorm van nieuwe palen, manden ballen en ander trainingsmateriaal.
Een enorme prestatie, waar we allemaal profijt van hebben.

Dit jaar willen we van de opbrengst van de Grote Club Actie onze trainers en overige actieve vrijwilligers voorzien van kleding, zodat ze herkenbaar zijn en ook in de (niet altijd droge) buitenlucht goed beschermd zijn.
We zijn benieuwd of het onze jeugd ook dit jaar weer lukt om het record te breken.
Een lot voor deze loterij, waarbij veel prijzen te winnen zijn met zelfs een hoofdprijs van €100.000, kost €3 en van dat bedrag gaat €2,40 rechtstreeks naar onze clubkas.

Een bekend gezegd is “De eerste klap is een daalder waard”. Dat bleek ook vorig jaar het geval, toen onze jeugd zoals Alana, Anna P, Juul, Jazlyn, Gijs, Yara, Esme, Amy, Xavier, Liz, Gijs, Robynn, Binck, Babiche en Lisa op de eerste verkoopdag al 132 loten wisten te verkopen.
Ook daarom gaan we met alle teams van F, E, D en C onder begeleiding van trainers en enkele ouders op zaterdag 24 september weer de wijk in om loten te verkopen.

We verzamelen die zaterdag 24 september na de wedstrijd van de C3 rond 16:15 uur in de kantine. Trek je Dunasshirt aan (misschien over je trui heen), neem je eigen verkoopboekje en een pen mee. We leggen dan nog even uit hoe je loten kunt verkopen. En gaan dan in enkele groepjes de wijk in.
Na ongeveer een uur keren we terug in de kantine waar jullie kunnen genieten van patat en een andere snack en wat te drinken. We maken dan de balans op en kijken hoe hoog we op de Lotenladder al zijn gestegen.

Daarna gaan we thuis bij familie, buren en vrienden verder met het verkopen van loten op, feestjes, verjaardagen en alle andere gelegenheden.

We zijn benieuwd welk jeugdlid dit jaar in de top 3 van de beste lotenverkopers beland, zoals vorig jaar Puck, Benthe en Alana.

Uiteraard krijgt iedereen die meer dan 25 loten heeft verkocht dit jaar een prachtige medaille van de GroteClubActie en een cadeautje van Dunas en aan het eind een mooie oorkonde.
En natuurlijk kopen al onze seniorleden hun loten bij de jeugd of bij Elleke.
Bij de laatste training van deze week worden de persoonlijke verkoopboekjes uitgereikt.

Dus
F E D en C jeugd verzamelt zaterdag 24 september om 16:15 uur in de kantine. Na de verkoop actie rond 17:45 uur patat, snack en drinken.
Tot 24 september

Bekijk hier hoe je makkelijk loten kunt verkopen