Op vrijdag 9 september jl. zijn we begonnen met de kennismakingsbijeenkomsten voor ouders onderling en met de vereniging.

(lees hier het voorgaande artikel)

Inmiddels hebben veel ouders aan de bijeenkomsten deelgenomen, die als gezellig, interessant en zinvol worden ervaren!

De bijeenkomsten krijgen komende vrijdag 23 september a.s. vervolg. Op de planning staan:

• Van 18.00 – 19.00 uur de ouders van C1, E1 en E2
  • Van 19.00 – 20.00 uur de ouders van C2 en C3.

Mocht je als ouder van F-, E- of D-team de bijeenkomst hebben gemist en je bent toch nieuwsgierig, dan kan je gewoon bij één van de bijeenkomsten op vrijdag 23 september a.s. aansluiten. Je hoeft je dan niet van tevoren op te geven.

Uiteraard moet je je wel even opgeven als je mee wilt eten. Vrijdag a.s. staat hamburger met friet op het menu! Dus als je wilt mee eten, eventueel met de kinderen, geef je dan uiterlijk woensdag 21 september a.s. op via vrijwilligers@dunas-korfbal.nl en vermeld dan:

• met hoeveel personen je komt,
  • hoeveel volwassenen- of kinderporties je wilt,
  • indien van toepassing, hoeveel vegetarische porties,
  • hoe laat je wilt eten (18.30, 19.00, 19.30 of 20.00 uur).

Hopelijk zien we veel ouders!