We zijn nog maar net bezig, maar er zijn al heel wat nieuwe gezichtjes op het Stokroosveld te zien! Noah, Amy, Jonah, Alex en Sarah zijn de nieuwste Dunanezen.

Zo is Noah vlak voor de zomervakantie lid geworden en heeft inmiddels zijn eerste toernooi, zijn eerste wedstrijd en zijn eerste invalbeurt al achter de rug. Noah speelt in de D2 en heeft daar z’n draai goed gevonden. Knap hoor Noah, dat je al zoveel hebt uitgeprobeerd!

Op de valreep in de laatste week voor de vakantie is Amy lekker komen trainen bij de F2. Dat beviel zo goed dat ze na de zomervakantie in een rokje en inloopshirt weer op het veld aan kwam lopen! Nu dus ook een echt Dunas shirtje en alweer wat wedstrijdjes meegedaan bij de F2. Super stoer, Amy!

In de vakantie waren de ouders van Jonah opzoek naar een leuke sport voor hem. Ze hebben hem aangemeld bij de Kangoeroes en wat bleek… Jonah voelt zich als een vis in het water op het Stokroosveld! Hij laat graag zien hoe hard hij kan rennen en heeft ook al een vriendje meegenomen. Dat vriendje heet Alex en is na twee keer meedoen ook al lid geworden. Wauw, wat goed! Samen maken Jonah en Alex lekker veel pret bij de Kangoeroes.

Er trainen nog wat kindjes mee bij de Kangoeroes, dus we gaan maar alvast wat kleine Dunas shirtjes bestellen, want dat zal hopelijk wel nodig zijn. Sarah is ook zo’n grote meid in een klein Dunas shirtje. Al een poosje meegetraind, maar nu dus ook echt lid. Gezellig Saar dat je erbij bent!

Bij de F, E en D zijn er helaas wat kinderen na de zomer gestopt. Hierdoor zijn sommige teams wat krap bezet of hebben geen wisselspeler meer. We vragen alle kinderen en ouders eens een keer een vriendje of vriendinnetje mee te nemen. Het is fijn als ieder team een extra spelertje heeft en het is natuurlijk super gezellig met elkaar! Meetrainen mag altijd een paar keer gratis. Breng de trainer even op de hoogte of neem contact op met werving@dunas-korfbal.nl.