Het gonsde al de gehele dag op en rond het Stokroosveld. “Wilt u een lootje kopen?” en daarmee werd iedereen op de vereniging met de neus op de feiten gedrukt dat de Grote Club Actie weer van start was gegaan.

Na de wedstrijd van de C3 verzamelden zich 19 jeugdleden met enkele ouders in de kantine om een uurtje de wijk in te gaan. Na de uitleg van Monique; “Dingdong Goedemiddag ik ben van Dunas, en wilt misschien…..”. Gewapend met lotenboekje en pen gingen ze in enkele groepjes begeleid door enkele ouders en oudere jeugd op pad. Na een uur keerden ze terug en maakten we de balans op “Wow” de teller stond die dag al op 160 loten, dus hebben ze enorm hun best gedaan.
Na afloop zorgde de KC voor lekkere patat, limonade en een snack.

Groot compliment voor Alana, Amber, Babiche, Beau, Benthe, Carlijn, David, Isabelle, Jaro, Kyra, Linde, Luc, Mark, Roos, Rosemin, Zoe, Zoë en de ouders die mee zijn gegaan voor dit eerste succes.
En nu thuis op verjaardagen, feestjes bij ooms, tantes, opa’s, oma’s en buren verder met het verkopen van loten.

Dank Donna, Patty en Monique voor de organisatie

Online loten kopen kan hier