Deze zaterdag waren zowel de D2 als de D3 incompleet en omdat beide teams thuis speelden, werd voor deze gelegenheid één D2/D3 mix team gevormd, dat twee wedstrijden achter elkaar speelde. Heel leuk dat de spelers over en weer zo voor elkaar klaar stonden!

De wedstrijd van de D2 was tegen Fortuna Delta Logistiek D4. Het was een spannende wedstrijd, die voortdurend heen en weer ging. Fortuna scoorde al snel de 0-1, maar met goals van Nikki en Esmé kwam Dunas mooi terug op voorsprong: 2-1. Daarna kwam Fortuna weer aan de leiding met 2-4. Direct daarna scoorde Tessa 3-4, na de rust Nikki 4-4 en kwam Dunas opnieuw op voorsprong door Kim met 5-4.

Hoewel Dunas daarna nog diverse mooie kansen wist te creëren, wilde de bal niet meer in de korf en lukte dat bij Fortuna helaas nog wel 4 keer. De eindstand was dus 5-8, maar de wedstrijd was spannend en attractief en dus mag het mixteam trots zijn ondanks de uitslag!

Daarna volgde de wedstrijd van de D3 tegen Avanti, waar ze fel en energiek aan begonnen alsof ze niet bijna allemaal al een hele wedstrijd in de benen hadden!