De Grote Clubactie is al 11 dagen bezig en een heleboel kinderen zijn voor Dunas bezig met loten verkopen. Maar de GCA duurt nog tot 21 november, dus daar kunnen nog een heleboel verkochte loten bij. Lees hier meer over de Grote Clubactie en hoe je online een lot kan kopen.

De Grote Clubactie is een landelijke loterij, waarbij 80% van de opbrengst direct ten goede komt aan de vereniging waar je je lot van koopt. Voor Dunas levert dit dus extra geld op. Van dit extra geld willen we dit jaar kleding kopen voor onze trainers en actieve vrijwilligers.

We zijn ontzettend blij met alle loten die al verkocht zijn, maar om het doel te halen willen we nog zo'n 1.500 loten verkopen. Het blijft dus belangrijk om met z'n allen zoveel mogelijk loten te blijven verkopen aan jullie opa's, oma's, ooms, tantes, vrienden en vage kennissen. De winkans is 1 op 10, dus wie weet valt jouw familie dit jaar in de prijzen.

Tip 1: Neem je lotenboekje mee naar verjaardagen en laat je hele familie een lot kopen!

Ook de lotenverkopers kunnen in de prijzen vallen. Voor kinderen die meer dan 25 loten loten verkopen is er een leuk prijsje te winnen. Kijk op de achterkant van je lotenboekje voor meer informatie. Verkoop je meer dan 40 loten, dan kan je zelfs een Playstation 5 of een fiets winnen. Daarnaast zorgt Dunas ook voor een leuk prijsje voor de beste lotenverkopers van dit jaar.

Tip 2: Kom eens kijken bij Dunas 1 en verkoop je loten aan het publiek!

Loten kunnen gekocht worden door je gegevens in te vullen in het lotenboekje van een van onze verkopers, maar je kan je loten ook online kopen. Ook hierbij kan je aangeven van welke lotenverkoper je je lot koopt. Hierdoor tellen ook de online verkochte loten mee voor de betreffende lotenverkoper. Klik op de onderstaande banner (of hier) om direct een lot te kopen.

Tip 3: Stuur de online link via What's App door naar iedereen die je binnenkort niet persoonlijk ziet.

Superloten
Naast de gewone loten, kunnen er ook superloten gekocht worden. Een superlot is 50 loten in één. Dit levert voor Dunas dus in één klap €120 euro op. Superloten zijn ideaal om te verkopen aan bijvoorbeeld een bedrijf of een heel seniorenteam van Dunas. Een superlot kan je hier kopen.