De kinderen (en El) zijn al goed op weg met het verkopen van de Grote Clubactieloten. Zo staat de teller momenteel op zo’n 700 verkochte loten! Het doel is om minimaal 1.041 loten te verkopen om ons streefbedrag te behalen. Vorig jaar zijn er 1.967 loten verkocht voor Dunas, hopelijk kunnen we dit jaar weer het record verbeteren!

Tegenwoordig heeft de Grote Clubactie het een stuk makkelijker gemaakt en kun je ook online loten verkopen. Zo kun je de link (https://lot.clubactie.nl/lot/sv-dunas-korfbal/210788) van Dunas doorsturen via bijv. social media en Whatsapp naar vrienden, kennissen en familieleden. Je ouders willen je vast daar wel bij helpen! En met een foto van jou met je Grote Clubactieboekje erbij kunnen ze vast geen ‘nee’ zeggen!

Vergeet ook niet op het veld met je boekje rond te gaan. Misschien zijn er wel andere leden die een lootje van je willen kopen! Of op school of de opvang bij de juffen en meesters?

Verkoop je 25 loten, dan ontvang je een medaille! En bij nog meer verkochte loten maak je kans op mooie prijzen (zie achterin het boekje).

Jij helpt toch ook om ons streefbedrag te behalen? Daar kunnen we mooie kleding voor de trainers, coaches en actieve vrijwilligers van kopen.

Succes!