Voorafgaande aan de wedstrijd zou iedereen een klinkende overwinning niet meer dan logisch gevonden hebben, echter Wolderwijde bewees het tegendeel.
In Zeewolde waren er genoeg kansen om afstand te nemen van Wolderwijde, maar Dunas schoot vandaag niet met scherp. Hoewel Dunas zich de gehele wedstrijd aan de positieve kant voor de score bevond, wisten de Hagenezen pas halverwege 2e helft een gat van 4 punten te slaan. Toch was het Wolderwijde dat in de slotfase van de wedstrijd bijna langszij kwam. Gelukkig kwam het niet zover en kwam Dunas met de schrik vrij, einduitslag 16-17.

Met nog 2 wedstrijden voor de zaalcompetitie neemt Dunas op dit moment de 4e plek in op de ranglijst. Komende zaterdag komt de nummer 3, DTS uit Enkhuizen, op bezoek. Uiteraard zullen beide ploegen vol voor de overwinning gaan om daarmee de aansluiting met de top te behouden.

De selectie roept alle haar supporters op om Dunas 1 komende zaterdag (15.00 uur) naar de overwinning te schreeuwen.