Afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen de geroutineerde middenmoter Die Haghe 4. Helaas in lichte regen en herfstachtige temperaturen, maar dat weerhield Dunas 2 er niet van om weer voortvarend van start te gaan.
Wederom vlot combinerend over veel schijven, zoekend naar goede kansen. Halverwege de 1e helft stond het alweer 7-3 en werd er wellicht gedacht aan een walk-over. Die Haghe herpakte zich en kroop langzaam dichterbij met een ruststand van 9-7 in ons voordeel tot gevolg.

De eerste 9 minuten van de 2e helft stokte de scores bij Dunas even, waar ook de laatste 8 minuten van de 1e helft niet tot scoren was gekomen. Zenuwachtig werden zij daar niet van, Die Haghe bleek hun kruid in de 1e helft grotendeels verschoten, in de 2e helft tweede scoorden zij slechts 1 keer en zo kroop de wedstrijd naar het einde, met een 14-8 verdiende eindstand. Om eerlijk te zijn, het was niet de meest enerverende wedstrijd van dit seizoen, maar als je die ook wint, zit er aan het einde van het seizoen wellicht iets moois in het verschiet.

Al eerder gezegd, het is fijn om te zien dat invallers uit het 3e team, dit keer speelde Els mee, moeiteloos meedraaien in het combinatiekorfbal, vandaag was Els 1 van de uitblinkers! Ook nog goed nieuws uit de ziekenboeg, Victor is weer aan het meetrainen en wellicht kunnen wij hem binnenkort weer binnen de lijnen bewonderen.

Kijktip, komende donderdag om 20.00 uur de inhaalwedstrijd tegen Swift (A) 4.
Tot dan!