Regelmatig wordt er een stukje geschreven over nieuwe leden. Dat is nu bij dit stukje ook het geval, maar er zijn oud-seniorleden opnieuw lid geworden en dat is natuurlijk een super goed teken!

Zo is Chayenne na een lang revalidatieproces weer te zien binnen de lijnen bij Dunas 3 i.p.v. langs de lijn. Chayenne, gezellig dat je er weer bent! Ook een oude bekende die eigenlijk niet echt is weggeweest, is Nima. Een hele korte pauze was genoeg om te bedenken: “Ik hoor op het Stokroosveld!” Dus gelukkig is Nima er weer! Iets langer geleden was Sebastian al lid van Futura. Nu er weer korfbalkriebels kwamen, wist hij de weg naar het Stokroosveld nog goed te vinden. Welkom terug, Sebastian!

Van de senioren naar de B, want ook daar hebben we een nieuw talent. Rosalie, het nichtje van Cecile, Lorena en Mylene, traint lekker mee en vriendinnen maken is al goed gelukt. De eerste wedstrijden in de B3 zijn al een feit. Lekker bezig, Rosalie!

Van de B-tjes naar de D-tjes. Sofia, een oud-buurmeisje van Amber en Babiche, kwam eens mee en zag allemaal bekenden. Ze traint al een poosje mee bij de D2 en ook zij heeft het al erg naar haar zin!

Bij E- en F-teams zijn een paar vriendinnetjes en vriendjes meegekomen bij de vriendjestraining. Ook die zien we nog regelmatig rondrennen bij trainingen, dus wie weet…

Bij de Kangoeroes zijn Aleks, Vigo, Sara en Nina ook lid geworden! Zoveel Kangoeroes dat we maar eens nieuwe mini Dunas shirtjes moeten gaan bestellen. Leuk dat jullie erbij zijn hoor! Hopelijk komen ook hier eerdaags weer nieuwe kinderen meetrainen, want na de Giga Kangoeroedag van twee weken geleden zijn er toch weer nieuwe en bekende gezichtjes geweest afgelopen zaterdag.

Goed om te weten dat we op vrijdag 4 november weer een vriendjestraining voor de F- en E-teams organiseren. Dit keer in samenwerking met Back2School. Dus ga maar alvast opzoek naar sportieve vriendjes en neem ze mee naar de training!