De meeste teams hebben inmiddels de laatste wedstrijden op het veld gespeeld. De zaalcompetitie start pas zaterdag 26 november. De veldtrainingen gaan door tot en met vrijdag 11 november.

In de herfstvakantie (week van maandag 24 oktober) wordt er niet getraind, tenzij trainers met hun team beslissen dat er wel wordt getraind.

Daarna wordt er nog twee weken volgens het vaste trainingsschema getraind. De laatste veldtrainingen zijn dus op vrijdag 11 november.

In de week van maandag 14 november starten de zaaltrainingen. Het trainingsschema voor de zaal wordt volgende week op de website gepubliceerd. Op zaterdag 19 november zijn er oefenwedstrijden en de weekend daarop, op zaterdag 26 november, start de competitie.

De JTC