Een maandje geleden kwam het boek van George Monkou 'Diagnose dwarslaesie' uit. Sindsdien heeft menig Dunanees het boek al gelezen. Een indrukwekkend boek wat George schreef over de periode van zijn ziekte en het langdurige revalidatieproces. Na aanleiding van dit boek werd George afgelopen week geïnterviewd door het AD en stond hij, in zijn Dunas-jasje, zaterdag in de landelijke (!) uitgave.
Een mooi en uitgebreid interview, welke hij tijdens de vrijdagmaaltijd toen het online kwam, trots liet zien in de kantine.

Het interview is een Premium interview, maar als je eventjes je mailadres invult kun je het in z'n geheel lezen.
Je vindt het interview hier.

Wil jij zijn boek ook lezen, het boek is voor €21,50 te bestellen via bol.com en boekscout.nl.