De Technische Commissie is verheugd u te kunnen mededelen dat de Technische staf van Dunas 1 per direct versterkt zal worden met Jeffrey Mulder.

Jeffrey is geen onbekende voor de vereniging. Zo heeft hij lange tijd in de Futura selectie gespeeld en heeft hij als trainer meerdere jeugdteams van Futura onder zijn hoede gehad. “Afgelopen week heb ik met Jeffrey een prettig gesprek gevoerd en we delen vrijwel dezelfde visie op het korfbaltechnische en ‑tactische vlak. Het is fijn om naast Jelle van Osnabrugge, die samen met Ly Le de junioren voor zijn rekening neemt, nu ook Jeffrey Mulder aan boord te hebben. Dit past perfect in het plan en de ambitie zoals wij deze voor ogen hebben!”, aldus Richard Mafficioli, hoofdtrainer van de selectie.

Jeffrey zal al vanaf aankomende zaterdag als assistent plaatsnemen op de bank bij de laatste veldwedstrijd tegen De Eemvogels (15.00 uur).