Na de 14-0 zege van de 1e wedstrijd zat de sfeer er goed in bij de E2-tjes. KVS moest ook maar even verslagen worden.

Helaas was Isis ziek, maar Imre was een prima vervangSTER! De wedstrijd begint en de E2 gaat vurig van start. De ene na de andere kans wordt gecreëerd, alleen vergeten we te scoren. Afstandschot Jaro, 2x doorloop Jaro, kans van Zoë en van Amber, doorloop van Zoë, schot van Jaro, nog een kans van Amber…. Ook KVS had wel een paar kansjes, maar na 10 minuten nog 0-0.

In de 2e 10 minuten was KVS duidelijk sterker en hadden zij meer kansen. Vlak voor rust maakte KVS toch de 1-0 via een mooie doorloop. Bij de uitworp na de rust werd de bal snel overgespeeld van Imre naar Jaro en via Carlijn naar de vrijstaande Amber. Zij mikt raak en zo is het weer gelijk! Bij KVS speelt een jongetje uit een hoger E-team, die van ontzettend ver (10 meter!!!) de bal erin gooit. En even later scoort KVS nog 2x. Tussendoor had de E2 ook kansen, maar met nog 10 minuten te spelen is de stand 4-1.

Kan de E2 zich nog terugvechten in de wedstrijd??? De kids twijfelen, maar gaan ervoor. Er worden veel ballen onderschept, met name dor Jaro onze meester ballendief. En er volgen kansen: Schot van Jaro en van Zoë… Na weer een prachtige onderschepping van Jaro scoort Carlijn de 4-2. Er volgt een doorloop van Zoë en van Jaro, dan weer een schotkans van Amber en Zoë, maar de bal wil niet door de mand. Of toch? Na een gemist schot van Amber en wederom een onderschepping van Jaro staat Zoë vrij en wordt het 4-3 met nog een paar minuten te spelen. Het publiek gaat er nog een keer achter staan en de spanning neemt toe.

In de laatste minuut neemt Carlijn een doorloop en krijgt daarbij een duwtje in de rug: strafworp!!! Carlijn gaat koelbloedig klaarstaan, de scheids fluit, Carlijn mikt rustig en precies goed: Doelpunt! 4-4 en de scheids fluit meteen af. Wat een knappe prestatie. Zo zie je maar: geef nooit op voor het laatste fluitsignaal!