Een nieuw jaar met mooie plannen, zo gaat het meestal in de eerste weken van januari. Zo ook bij de wervingscommissie van Dunas. Om onze club gezond te houden is het belangrijk dat er ieder jaar genoeg nieuwe leden zich bij Dunas aanmelden.

Hierbij richten we onze wervingacties veelal op Kangoeroe, F en E leeftijd in de vorm van clinics. Ook het fenomeen vriendjestrainingen werkt hierbij doorgaans goed. Dit jaar worden er weer clinics gegeven op de scholen in de buurt. Deze clinics worden door twee groepen Teamplayers gegeven onder begeleiding van Tymen Mos (sportcoördinator korfbal Den Haag bij SWSD) en Barry Schep (korfbalcoach en voormalig korfbal international).

Eén groep richt zich op kleuters en het stuk breed motorisch ontwikkelen/ kennis maken met korfbal. De andere groep richt zich meer op de leeftijd groep 3 t/m 5 en het schoolkorfbal. Beiden natuurlijk fanatisch voor Dunas!

Om de clinics die ze gaan geven nog meer kracht bij te zetten zijn we op zoek naar ambassadeurs op de scholen waar ze komen en waar onze Dunas kinderen zitten. Een ambassadeur is een ouder van een Dunas speler welke bekend is met de school. Deze ouder zou voor Dunas stukjes of flyers kunnen laten plaatsen in de nieuwsbrief, het ouderportaal of ouderapps. Wanneer er een clinic gegeven gaat worden voor Dunas op de school of wanneer er een vriendjestraining is ect. Hierdoor komt Dunas nog beter in beeld bij de potentiële nieuwe leden.

We zijn op zoek naar ambassadeurs op de volgende scholen:

• De Zonnebloem
  • De Galvani
  • CMS de Abeel
  • OG Heldring
  • De Parkiet
  • De Tweemaster
  • De Meerpaal
  • De Valkenbos

Ouders die (tot aan de zomervakantie) ambassadeur willen zijn voor Dunas kunnen zich melden bij Patty (06-14777664) of Janey (06-41980031).

Zo kunnen we via een makkelijke weg meer bereiken!

De eerste kleuterclinics staan al gepland voor eind januari en begin februari bij de Zonnebloem, de Parkiet, de OG Heldring en de Galvani. En wellicht een vriendjestraining in de voorjaarsvakantie!

Wie helpt er mee met de groei van 2023? Meld je aan!!!