Deze week is de C3 het team van de week. Naast dat zij deze zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Dunas 1 en Erasmus 1 mogen oplopen met de spelers van Dunas 1, zetten wij alle spelers ook hier in de spotlight!

Want wie zijn de spelers uit het team van de week eigenlijk?

Sem, Jelle, Kalle, Elias, Xavier, Alana, Linde, Isabelle, Jazlyn en Mylene zijn de spelers van de C3. Sem is een speler die op precies de juiste momenten de bal weet te onderscheppen. Daarnaast kan hij goed van afstand scoren. Een fanatieke speler uit de C3 is Jelle. Naast zijn fanatisme scoort hij er vaak lekker op los in de wedstrijd! Kalle heeft, ondanks zijn lengte, bijna altijd de bal in de afvang. Ook komt hij aanvallend steeds vaker tot goede kansen. Een speler die veel kan scoren, is Elias. Buiten goed scoren kan hij echter ook mooie ballen gooien naar vrijstaande spelers! Xavier is de Speedy Gonzales van de C3. Waar je ook kijkt in het veld, daar loopt hij! Bij de dames is Alana erg leergierig. Daarnaast is zij voor elke tegenstander vervelend om tegen te spelen door haar felheid. Linde doet iedere training en wedstrijd altijd heel goed haar best. Zij weet ook altijd wel een doelpunt te scoren in de wedstrijd! Nog een fanatieke speler uit de C3 is Isabelle. Zij wil altijd winnen en prikt regelmatig de bal door de korf! Jazlyn is de gezellige sfeermaker van het team. Tijdens de wedstrijd is zij echter super fanatiek en komt zij steeds vaker tot een goede kans! Mylene is een dame die ook altijd wel een doelpunt weet te maken. Daarnaast is zij lastig te passeren in de verdediging, wat tegenstanders vaak vervelend vinden.

Tot slot zetten we graag ook nog even de trainer van dit team in de spotlight. Dat is namelijk Willem. Dankzij deze top trainer hebben de spelers uit de C3 veel plezier, leren zij veel op de trainingen en laten zij een mooie groei in hun spel zien!