Deze week is de D3 het team van de week. Naast dat zij deze zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Dunas 1 en ODO 1 mogen oplopen met de spelers van Dunas 1, zetten wij alle spelers ook hier in de spotlight!

Want wie zijn de spelers uit het team van de week eigenlijk?

Luc, Luuk, Tijs, Sem, Tessa, Lotte, Dani, Kim en Mirthe zijn de spelers van de D3. Luc is de grappenmaker van het team, waarbij iedereen altijd moet lachen om zijn leuke grapjes of verhalen. Daarnaast kan hij ook nog goed korfballen, dus wat wil je nog meer? Een speler die altijd fanatiek is en de bal wil hebben, is Luuk. Hier en daar schiet hij ook nog mooie ballen in de korf, top! Tijs is net zo’n speler. Hij schiet super veel en wil altijd scoren. Dit doet hij dan ook regelmatig! De drieling heeft veel met elkaar gemeen, want ook Sem is een super fanatieke speler. Hij knalt er eveneens regelmatig een balletje in, super! Tessa is een speelster die een goede pass in huis heeft. Daarnaast komt zij met haar snelle acties vaak tot een schot of doorloopbal! Samen met haar tweelingzus Lotte zorgen zij voor veel doelpunten. Bij Lotte maak je aanvallend overigens ook geen kans, want dat verdedigen gaat super. Een leergierige speelster is Dani, want zij leert en verbetert zich snel. Daarnaast heeft zij een belangrijke rol met haar goede passes en pakt zij af en toe een mooi doelpunt mee. Kim is als een echte plaag voor de tegenstanders. Zij zit altijd goed tussen de passes van haar tegenstander met haar onderscheppingen, waardoor zij een belangrijk aandeel heeft in het team! Een speelster die al veel vooruitgang heeft geboekt, is Mirthe. In het begin van het seizoen was zij nog aan het zoeken hoe het korfbalspelletje ging en inmiddels knalt ze elke wedstrijd wel een bal in de korf. Hoe goed is dat?

Tot slot zetten we graag nog even de trainers van dit team in de spotlight. Dat zijn namelijk Quinten en Marijn. Deze trainers staan iedere week met veel enthousiasme voor deze groep en leren hen iedere week met veel plezier meer bij!