Futurapaars. Zo ziet de enkel van Ruben er momenteel uit. Hij was dan ook toeschouwer bij de aantrekkelijke wedstrijd tussen Dunas A1 en Top A3 op 28 januari. De wedstrijd startte met Jasmijn, Sebastiaan en Amelie op de bank.

Net als vorige week begon de wedstrijd voorspoedig voor Dunas, want Hugo scoorde weer de eerste twee. Quinten T. scoorde direct daarna de derde. Top ging ook scoren, het werd 3-1 en 3-2 (stip), waarna Annabel de 4e voor Dunas maakte. Daarna deden de beide Quintens aan een wedstrijdje ballen knallen. Top kon daar weinig tegenover stellen, maar toch duurde het even voordat het 5-2 (Q.B.) en 6-2(Q.T.) werd. Toen het door een stip van Olivier ook nog 7-2 werd, was het gat van vijf punten geslagen en ging het uitstekend spelende Dunas met een comfortabele voorsprong de rust in.

Dat dit geen garanties geeft voor een gemakkelijke overwinning, was vorige week al gebleken en ook nu ging het in de tweede helft niet soepel. Het werd 7-3, waarna Q.T. het verschil weer op 5 bracht, maar daarna begon Top aan een opmars, het werd 8-6. Na 20 minuten in de tweede helft werd het 9-6 door Quinten B., maar de wedstrijd was nog niet gespeeld, want het spel van Dunas zakte in.  Top ging door met de opmars en omdat ook de wissels met Quinten T. en Sebastiaan niet goed uitpakten, kwam Top zelfs op een 9-11 voorsprong. Met nog maar twee minuten te gaan, leek een nederlaag voor onze A1 in de maak. Dat liet Annabel niet op zich zitten. Zij gaf nog even alles en met de 10-11 uit een stip en de 11-11 in de laatste minuut, wist zij toch nog een puntje uit het vuur te slepen. Al met al een terechte uitslag, want Dunas was de eerste helft beter en Top de tweede helft.

Volgende week spelen we uit tegen Phoenix. Voor onze A1 ligt de taak om dan een hele wedstrijd goed te spelen, dan wordt het vast een soepele overwinning. Ruben: beterschap! We hopen dat je weer snel van de partij bent.