Dunas 4 heeft er inmiddels vijf wedstrijden in de zaalcompetitie op zitten en staat momenteel op een gedeelde tweede plek, met een doelsaldo van, jawel, +2.

De wedstrijden zijn namelijk iedere week nogal spannend. De eerste twee wedstrijden tegen Achilles en Refleks gingen gelijk op, maar beide wedstrijden werden met 12-11 gewonnen. Vervolgens werd er twee keer tegen Fortuna gespeeld. Hierbij werd duidelijk dat we aan elkaar waren gewaagd, want beide wedstrijden verliepen qua scoreverloop hetzelfde (we scoorden ongeveer om en om) en eindigen in een gelijkspel (13-13 en 11-11).

Afgelopen zondag stond de wedstrijd tegen Die Haghe op het programma. Een pittige tegenstander, tegen wie we op het veld nog duidelijk tekort kwamen. Thijmen, Marijn, Quinten B., Kyra, Anna en Rosa waren de toppers die dit keer Dunas 4 kwamen versterken. De eerste aanval met Arthur, Carlos, Robin en Kyra schoot uit de startblokken en al vrij gauw stond er 2-0 op het scorebord. Ook in latere aanvallen konden zij gemakkelijk tot scoren komen. De andere aanval, bestaande uit Vincent, Marijn, Anna en Jamey, creëerde ook mooie aanvallen, maar kreeg het lang niet voor elkaar om te scoren. Gelukkig was het andere vak ontzettend goed aan het verdedigen, wat in de aanval de ruimte bood om te blijven zoeken naar de goede kansen. Met één puntje achter gingen we de rust in. Thijmen, Rosa en later Quinten B. kwamen het veld in, waarbij we de achterstand weer konden ombuigen naar een voorsprong. Helaas lukte het ons niet om de voorsprong de laatste vijf minuten te behouden en scoorde Die Haghe nog de gelijkmaker.

Jammer genoeg geen twee punten voor Dunas 4, maar een sterke wedstrijd en heel anders dan op het veld! Daarbij zat de bank naast reserves ook vol met supporters uit ongeveer alle A- en B-teams, super leuk dat jullie er allemaal waren! Ondanks de wisselende samenstellingen iedere week krijgen we het voor elkaar om tegen iedere tegenstander minstens één punt te behalen en dat is gewoon heel goed! Dus ook alle invallers van de afgelopen weken (Eline, Jazz, Emma, Eva, Quinten T., Sam, Renzo, Bram): heel veel dank toppers!