Deze week is de C4 het team van de week. Naast dat zij deze zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Dunas 1 en Oosterkwartier 1 mogen oplopen met de spelers van Dunas 1, zetten wij alle spelers ook hier in de spotlight!

Want wie zijn de spelers uit het team van de week eigenlijk?

Jesper, Mano, Ruben, Dean, Aidan, Elyse, Lena, Tamara, Sarah en Cato zijn de spelers van de C4. Jesper is een echte fanatiekeling en brengt altijd energie in het spel door zijn medespelers aan te moedigen. Van opgeven heeft hij nooit gehoord! Een hele snelle speler is Mano. Hij maakt zijn tegenstanders gek met zijn snelheid en de ballen die hij onderschept. Dit zorgt vaak voor extra kansen en goals voor Dunas! Door de aanmoedigingen van Ruben loopt het spel nooit langzaam. Hij is een fanatieke speler die niet opgeeft. Zijn tegenstanders hebben het vaak lastig met hem! Dean is altijd lekker fel tijdens wedstrijden. Op deze manier houdt hij zijn vak altijd draaiende, top! Een rustige, maar fanatieke speler is Aidan. Hij laat vaak goed spelinzicht en mooie passes zien tijdens wedstrijden. Elyse zorgt voor de gezelligheid in het team. Naast deze belangrijke rol scoort zij ook op de meest onverwachte momenten mooie goals in de wedstrijd! Lena is een sfeermaker en een stabiele speelster in het team. Met goede passes en veel energie zorgt ze ervoor dat het spel goed loopt. Een dame met een goed schot is Tamara. Daarbij werkt ze hard om de bal te krijgen en daardoor laat ze zichzelf of het team veel scoren! Sarah is een altijd vrolijke teamspeler. Ze zit zowel verdedigend als aanvallend overal haar tegenstander dwars, heel knap! Wie het gezellig heeft met de meiden in het team, is Cato. Ook zorgt zij tijdens de wedstrijd voor goede loopacties en mooie passes waar veel uit wordt gescoord!

Tot slot zetten we graag nog even de trainers van dit team in de spotlight. Dat zijn namelijk Olivier en Ruben. Deze trainers staan iedere week met veel enthousiasme voor deze groep en leren hen iedere week met veel plezier meer bij!