Gedurende het veldseizoen zijn wij altijd al gewend om op de vrijdagavond met elkaar de maaltijd te kunnen gebruiken. Om na de zaal hiermee door te gaan zijn er nieuwe vrijwilligers nodig.

Zoals wellicht bekend, is het voor Barbara, om gezondheidsredenen niet mogelijk om dit iedere week weer te organiseren. Omdat tot op heden we nog geen complete vervanging voor haar hebben kunnen vinden, organiseren wij op dinsdag 21 maart om 19:30 uur een bijeenkomst met alle mensen, die in het verleden aan de vrijdagavond maaltijden een bijdrage hebben geleverd.

Doel van de bijeenkomst is om te kijken hoe we deze activiteit gezamenlijk kunnen blijven voortzetten, want het zou toch jammer zijn wanneer dat niet meer mogelijk is, ondanks dat het door eenieder hoog gewaardeerd wordt.

Mocht jij als ouder of senior-lid geen uitnodiging ontvangen hebben maar wil je beslist helpen om de vrijdagavond maaltijd doorgang te laten vinden, voel je dan vrij om bij deze bijeenkomst aan te sluiten.

Samen voor het familiegevoel. Tot dinsdag 21 maart om 19:30 uur

Commissie Verenigingswerk