Alweer drie nieuwe toppers bij Dunas! Maeve, Tyson en Joey zijn onze nieuwste leden. Super leuk dat er toch steeds weer kinderen willen korfballen bij ons cluppie!

Ons eerste nieuwe lid is Maeve. Ze had al eerder geroken aan korfballen: langs de lijn bij haar zus en bij een paar trainingen bij de E. Na een korte pauze wist ze het zeker en is ze vol enthousiasme weer begonnen met trainen. Ook haar eerste wedstrijden zitten er al op en dat ging hartstikke goed! Maeve, je bent er klaar voor hoor, welkom bij Dunas!

Bijna tegelijkertijd met Maeve is Tyson (ja, de broer van Dean en Kiara) ook binnen de lijnen te zien. Tyson heeft een familienaam hoog te houden en dat lijkt voor hem geen probleem. De ballen vliegen om je oren en net zo fanatiek als z’n grote broer en zus. Welkom bij de E4, Tyson!

Ook bij de D zijn er weer vriendjes aan het meetrainen. Zo heeft Noah uit de D2 zijn vriend Joey zover dat hij komt korfballen bij Dunas. Joey is een gezellige knul die ook erg gedreven is. Hij heeft het spelletje al aardig onder de knie en speelde afgelopen weekend zijn eerste wedstrijd. Top, Joey!

Bij de Kangoeroes zijn na de kleuterclinics van de Teamplayers nog steeds wat kindjes aan het meetrainen, dus we gaan maar alvast opzoek naar de kleinste Dunas shirtjes. Na de vriendjestraining van 25 februari hopen we ook nog wat talentjes te ontmoeten. Neem je vriendjes gerust nog eens mee!

In de maand maart zal een andere groep Teamplayers ook weer clinics gaan geven op scholen in de buurt (Valkenbos, Heldring en Parkietschool) als voorbereiding op het Schoolkorfbaltoernooi op 12 april. Natuurlijk hopen we hierdoor nog meer Haagse kinderen op ons veld te ontmoeten. Samen maken we Dunas groot!