Het zaalseizoen zit er nu echt bijna op! Deze week zijn de laatste zaaltrainingen en dinsdag 4 april beginnen wij weer met de veldtrainingen.

De veldtrainingen zullen volgens het schema gaan dat er ook voor de zaalcompetitie was. Dit trainingsschema kunnen jullie hier terugvinden.

Kijk dus even snel of je veldschoenen nog passen, zodat iedereen er weer klaar voor is! Kijk ook goed naar het weer en pas daar eventueel je kleding op aan.

Mocht het weer zo slecht zijn dat er echt niet kan worden getraind, stuurt de JTC een bericht naar de trainers. Bij geen bericht gaat de training dus gewoon door!

Op zaterdag 8 en 15 april zijn er oefenwedstrijden. Het schema voor de oefenwedstrijden vind je hier. In het weekend van 22/23 april start de veldcompetitie.

De laatste veldtrainingen in de huidige teams zijn op vrijdag 16 juni. Vervolgens wordt er nog twee weken in de nieuwe teams getraind. Op vrijdag 30 juni zijn de laatste veldtrainingen en start de zomerstop.

Heel veel korfbalplezier op het veld!

De JTC