Zaterdag was het 1 april, geen grap! Ze waren er klaar voor, de toppers van de D2!
Onze ervaring was er al, winnen van de Trekvogels D1 is moeilijk. Één van de jongens van dit team hoort thuis in het Nederlands korfbalteam. Toch liet Dunas zich niet zomaar uit het veld slaan!
Het overspelen gaat echt steeds beter en er waren best wat kansen. Gioia schoot er vandaag zelfs twee raak en dat waren weer eens hele mooie. Ook probeerde ze overal tussen te zitten.

Ook Noah en Thijs scoorden mooie voltreffers. Thijs wil het liefst van ver schieten, maar weet dat hij soms toch even over moet spelen. Noah had vandaag zijn snelheid weer eens mee, want hij gaat als een speer over het veld. Wat deze wedstrijd opviel was dat ze gewoon doorgaan en niet zo snel meer opgeven. Je zag dat Kira pijn had en toch stond ze continu vrij en dat je pogingen dan mis gaan is jammer, maar je kan nu eenmaal niet iedere week scoren. Ook Joey die een elleboog kreeg bleef fanatiek. Je ziet dat hij wil winnen en het liefst wil scoren zoals de afgelopen weken. Hij is net nieuw en nu al zo gedreven. Livi zorgde er ook voor dat ze vaak vrij stond, maar ook zij had een sterke tegenstander en dat maakt het niet makkelijk. Met 20-4 is het toch een iets betere uitslag als de vorige wedstrijd tegen de Trekvogels en gaan we gewoon lekker door!

De kinderen hebben gesport en trainer Iwan top aangemoedigd! Jazz was thuis hard aan het leren en helaas was ons team niet compleet door een gebroken teen van Levi en de andere sport van Sofia. Hard gejuich was wel aanwezig van alle fantastische ouders in het publiek. Je ziet dat de kinderen het naar hun zin hebben en dat is belangrijk. En dan nu: op naar het veld!