Een speciale oproep aan onze jeugd: word jij - samen met je korfbalmaatje - onze nieuwe video reporter? Want zeg nou zelf, al die tekst op de website en in de nieuwsbrief. Dat lees je toch niet? Precies. Dat snappen wij ook. En daarom willen we vaker filmpjes maken die laten ZIEN wat er gebeurt. Op zoek naar het video talent in onze vereniging organiseren we 'Het Perfecte Filmpje'. Doe je mee?

We zoeken dus video-reporters omdat we zoveel leuks te laten zien hebben bij Dunas. Een prachtige gelegenheid om dit talent binnen Dunas te scouten lijkt ons het Schutterstoernooi. Daar heb je je vast al voor opgegeven. De opdracht voor onze wedstrijd luidt als volgt:

Maak tijdens het Schutterstoernooi een leuk, gek, grappig of ontroerend filmpje van maximaal 1 tot anderhalve minuut.

Op You Tube vind je allerlei filmpjes over het maken van (sport) video's. Dus neem daar vooral een kijkje.

De Videomakers geven tips en op You Tube legt deze 'guy' uit hoe je sport video's maakt. De rest vinden jullie zelf wel en wellcht weten jullie al precies hoe het moet.

Wij ontvangen graag je fimpje per mail voor 1 juni. We maken in juni de winnaars bekend en over de prijs en de juryleden hoor je gauw meer.

Hoe dan ook hopen we dat enthousiaste video reporters ons regelmatig willen helpen met mooie content over Dunas en onze sport. Vanuit Dunas Communicatie ondersteunen we deze nieuwe helden vervolgens met kennis en ervaring.

Denk je nou, ik maak ook graag video's maar behoor niet tot de jeugd: doe dan ook gewoon mee! Alle talent welkom :)